FAQ

Як забронювати автомобіль?

Ви можете забронювати автомобіль через наш сайт (заповнивши форму бронювання). Також ви можете забронювати авто зв’язавшись з нашим менеджером по телефону вказаному на сайті, або відправивши повідомлення на електронну пошту

В якому вигляді передається автомобіль?

Автомобіль передається в чистому вигляді, з повним баком палива. Всі автомобілі укомплектовані запасним колесом, балонним ключем, а також дорожнім набором (Аптечка, вогнегасник, знак аварійної зупинки, трос, рукавички)

В якому технічному стані перебувають автомобілі компанії?

Всі автомобілі нашої компанії знаходяться в ідеальному технічному стані. Ми регулярно проводимо технічне обслуговування тільки на високоякісних станціях техобслуговування. Ми проводимо діагностику після кожного тривалого прокату.

Чи може прокатним авто управляти кілька людей?

Це можливо. Для цього при оформленні договору прокату Вам необхідно надати дані всіх людей, які будуть керувати автомобілем.

Що робити якщо автомобіль вийшов з ладу?

В такій ситуації необхідно одразу зв’язатися з менеджером по телефону, і повідомити про характер несправності. Сервіс-менеджер проконсультує про подальші дії, якщо причину не вдасться вирішити в телефонному режимі, до вас під’їде наш представник і видасть вам підмінний автомобіль. Наша служба підтримки працює 24/7.

Що робити якщо авто потрапило в ДТП?

У випадку ДТП необхідно одразу повідомити нашого представника та визначити точне місце де це відбулося. Викликати поліцію та очікувати подальших вказівок. В жодному разі не залишати місця ДТП.

Чи можна на орендованому авто виїжджати за межі України?

Ні. Орендоване авто можна використовувати тільки на території України. А токож не можна заїжджати на тимчасово окуповані території!

Чи можу я забронювати конкретну модель, специфікацію, колір авто?

Наші менеджери зроблять усе можливе, щоб підібрати для вас саме такий автомобіль, який ви хочете, але наша компанія не гарантує конкретну специфікацію автомобіля (колір, комплектацію, тонування стекол, тип палива, об’єм двигуна і т.д.).

Що таке Депозит?

Депозит – це сума, яка вноситися при оренді авто (або блокується на кредитній карті) і визначає межі відповідальності клієнта за орендований автомобіль. Розмір депозиту залежить від класу автомобіля

У яких випадках розмір відповідальності може перевищувати розміри депозиту?

У випадках якщо при виникненні ДТП клієнт перебував в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, не викликав на місце Поліцію (або зник з місця ДТП), а також якщо ДТП сталося в результаті грубого порушення правил дорожнього руху (наприклад перевищення допустимої швидкості) клієнт несе відповідальність, яка дорівнює сумі завданих ним збитків.

Коли повертається депозит?

Якщо депозит вноситися готівкою, то він повертається одразу після повернення автомобіля (при умові що автомобіль повертається в належному стані і його можливо оглянути на відсутність нових пошкоджень). Якщо ж депозит був заблокований на кредитній карті, то розблокування депозиту може зайняти додатково від 3-х до 14 робочих днів.

Як повернути або взяти автомобіль в неробочий час?

Для того що б повернути / взяти автомобіль в неробочий час, або вихідні дні необхідно заздалегідь повідомити менеджеру по телефону і погодити з ним час і місце передачі авто. Усі додаткові послуги розраховуються індивідуально менеджером з прокату авто.

1 Дата
та місто
Змінити

Перейти до бронювання



Замовлення одним кліком

Наш менеджер передзвонить вам, дізнається всі деталі і зробить замовлення на ваше ім'я